Connect with us

Promo

Uloga sadržajnog marketinga u kreiranju uspješnog osobnog brenda u dizajnu interijera i arhitekturi

Otkrijte kako kreirati uspješan osobni brend dizajnera i arhitekata pomoću zanimljivog sadržaja u medijima, te na blogovima i društvenim mrežama; kako promovirati proizvode, projekte i brendove iz industrija dizajna interijera i arhitekture.

Imidž + reputacija = osobni brend

Brojna istraživanja su dokazala da do klijenata lakše dolaze dizajneri i arhitekti s jačim osobnim brendom. Drugim riječima, kreativci o čijem su radu potencijalni klijenti već čuli iz raznih izvora, primjerice, iz članaka u medijima. Također, dizajneri i arhitekti mogu potencijalne klijente upoznati sa svojim radom i putem kvalitetnog sadržaja na blogu u sklopu njihove internetske stranice te objava na društvenim mrežama.

Istaknimo i to da veći uspjeh u privlačenju potencijalnih klijenata imaju brendovi kojima javnost vjeruje, a povjerenje je najlakše steći (i zadržati) upravo kroz kvalitetnu komunikaciju prema javnosti i klijentima (i, naravno, kvalitetnu uslugu ili proizvod).

Uz prethodno spomenute objave u medijima, na blogovima, te društvenim mrežama, kvalitetno komuniciranje obuhvaća i komuniciranje osobnih i profesionalnih vrijednosti, te ponašanje prema klijentima, kolegama, suradnicima, zaposlenicima… Svi navedeni elementi kreiraju vaš imidž i reputaciju, a imidž + reputacija = brend.

Danica Maričić / photo: Pavle Čondrić
Danica Maričić / photo: Pavle Čondrić

Zaključimo, dizajner(ica) i arhitekt(ica) sa snažnim osobnim brendom će lakše pronaći klijenta, štoviše, vrlo često će klijent i sam pronaći dizajnera i arhitekta čije je ime – osobni brend.

Sadržajni marketing savjetuje i inspirira potencijalne klijente

Kreativan i informativan sadržaj (content) je odličan dodatak savjetovanju i inspiriranju potencijalnih klijenata, kreiranju osobnog brenda te unaprjeđenju prodaje proizvoda i usluga.

Nadalje, sadržaj koji je optimiziran za tražilice (SEO), pomaže u privlačenju novih posjetitelja internetskih stranica (potencijalnih klijenata). Drugim riječima, kvalitetan sadržaj predstavlja vrijednost za posjetitelje weba (potencijalne kupce) i tražilice, a samim tim i za marketinška i prodajna nastojanja brenda.

Kada govorimo o internetskom sadržaju, riječ je o člancima, fotografijama, videouradcima itd.

Primjerice, edukativnim i zabavnim člancima koji inspiriraju potencijalne klijente. Budući da bi članci o dizajnu interijera i arhitekturi trebali biti što slikovitiji (verbalno i vizualno), preporučljivo je da budu ilustrirani fotografijama, crtežima, videima… Spomenuti sadržaj širi svijest o vašem brendu, informira potencijalne klijente i povećava njihovu zainteresiranost za vašim uslugama te stvara njihovu želju koja konačno vodi do akcije – angažiranja vaših usluga ili kupovine vaših proizvoda.

Archi-living web magazine by architects and designers / photo: Archi-living
Archi-living web magazine by architects and designers / photo: Archi-living

Primjerice, dizajner(ica) interijera ili arhitekt(ica) na svom blogu i društvenim mrežama objavljuje stručne savjete i ideje o dizajniranju interijera te predstavlja svoje dosadašnje projekte. Nadalje, u suradnji s medijima, savjetuje i inspirira čitatelje, pišući o temama kao što su dizajn pojedinih prostorija, odabir boja, materijala i namještaja itd. Izbor tema koje zanimaju čitatelje je zaista vrlo šarolik.

Autor teksta: Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. Editor-in-Chief & Comunications Manager
danica@archi-living.com
www.archi-living.com

Popularno