Promo
Uloga sadržajnog marketinga u kreiranju uspješnog osobnog brenda u dizajnu interijera i arhitekturi
Otkrijte kako kreirati uspješan osobni brend dizajnera i arhitekata pomoću zanimljivog sadržaja u medijima, te na blogovima i društvenim mrežama; kako promovirati proizvode, projekte i brendove iz industrija dizajna interijera i arhitekture.
Imidž + reputacija = osobni brend
Brojna istraživanja su dokazala da do klijenata lakše dolaze dizajneri i arhitekti s jačim osobnim brendom. Drugim riječima, kreativci o čijem su radu potencijalni klijenti već čuli iz raznih izvora, primjerice, iz članaka u medijima. Također, dizajneri i arhitekti mogu potencijalne klijente upoznati sa svojim radom i putem kvalitetnog sadržaja na blogu u sklopu njihove internetske stranice te objava na društvenim mrežama.
Istaknimo i to da veći uspjeh u privlačenju potencijalnih klijenata imaju brendovi kojima javnost vjeruje, a povjerenje je najlakše steći (i zadržati) upravo kroz kvalitetnu komunikaciju prema javnosti i klijentima (i, naravno, kvalitetnu uslugu ili proizvod).
Uz prethodno spomenute objave u medijima, na blogovima, te društvenim mrežama, kvalitetno komuniciranje obuhvaća i komuniciranje osobnih i profesionalnih vrijednosti, te ponašanje prema klijentima, kolegama, suradnicima, zaposlenicima… Svi navedeni elementi kreiraju vaš imidž i reputaciju, a imidž + reputacija = brend.
Zaključimo, dizajner(ica) i arhitekt(ica) sa snažnim osobnim brendom će lakše pronaći klijenta, štoviše, vrlo često će klijent i sam pronaći dizajnera i arhitekta čije je ime – osobni brend.
Sadržajni marketing savjetuje i inspirira potencijalne klijente
Kreativan i informativan sadržaj (content) je odličan dodatak savjetovanju i inspiriranju potencijalnih klijenata, kreiranju osobnog brenda te unaprjeđenju prodaje proizvoda i usluga.
Nadalje, sadržaj koji je optimiziran za tražilice (SEO), pomaže u privlačenju novih posjetitelja internetskih stranica (potencijalnih klijenata). Drugim riječima, kvalitetan sadržaj predstavlja vrijednost za posjetitelje weba (potencijalne kupce) i tražilice, a samim tim i za marketinška i prodajna nastojanja brenda.
Kada govorimo o internetskom sadržaju, riječ je o člancima, fotografijama, videouradcima itd.
Primjerice, edukativnim i zabavnim člancima koji inspiriraju potencijalne klijente. Budući da bi članci o dizajnu interijera i arhitekturi trebali biti što slikovitiji (verbalno i vizualno), preporučljivo je da budu ilustrirani fotografijama, crtežima, videima… Spomenuti sadržaj širi svijest o vašem brendu, informira potencijalne klijente i povećava njihovu zainteresiranost za vašim uslugama te stvara njihovu želju koja konačno vodi do akcije – angažiranja vaših usluga ili kupovine vaših proizvoda.
Primjerice, dizajner(ica) interijera ili arhitekt(ica) na svom blogu i društvenim mrežama objavljuje stručne savjete i ideje o dizajniranju interijera te predstavlja svoje dosadašnje projekte. Nadalje, u suradnji s medijima, savjetuje i inspirira čitatelje, pišući o temama kao što su dizajn pojedinih prostorija, odabir boja, materijala i namještaja itd. Izbor tema koje zanimaju čitatelje je zaista vrlo šarolik.
Autor teksta: Danica Maričić, BA Econ, a.d’i. Editor-in-Chief & Comunications Manager
danica@archi-living.com
www.archi-living.com
-
Novosti3 tjedna prije
Festival Dani Orisa 25
-
Energetska efikasnost4 tjedna prije
Banke traže održivost, certifikate i ESG usklađenost
-
Promo4 tjedna prije
Revolucija u kupaonskom dizajnu: Saphirkeramik
-
Novosti3 tjedna prije
Kreativna Ura: Dizajn rasvjete – susret tehnologije, estetike i arhitekture
-
Novosti3 tjedna prije
Deceuninck predstavio održiva rješenja na regionalnim konferencijama
-
Arhitektura2 tjedna prije
projekt: Pujo A&D – Arhitektura Mediterana u novom ruhu – Tri kuće u Dalmaciji
-
Novosti4 tjedna prije
Održana je 12. međunarodna konferencija DAN PROZORA 2025
-
Arhitektura2 tjedna prije
projekt: Hotel Materra – Izazov povezivanja i suživota hotela i prirodnog okruženja