Promo
Novo iskustvo brenda: LAUFEN Forum u preuređenom ruhu

Norveški transdisciplinarni studio Snøhetta redizajnirao je LAUFEN Forum koji se nalazi u Laufenu u blizini Basela, uvodeći novo iskustvo brenda u sjedištu švicarskog proizvođača kupaonskih rješenja.
LAUFEN i Snøhetta ujedinjeni su zajedničkom predanošću uštedi resursa i dugotrajnim rješenjima u arhitekturi i dizajnu. Predaja redizajna LAUFEN Foruma u ruke arhitektonskoj tvrtki koja je održivost u arhitekturi i pažljiv pristup krajoliku i resursima postavila u središte svog rada bila je svjesna odluka. Pažljivo rukovanje sirovinama u proizvodnji i učinkovito korištenje vode u LAUFEN proizvodima za kupaonice bili su zajednički temelj projekta.

Glina i mjed, osnovni materijali za keramiku i armaturu, istaknuti su u ulaznom prostoru novog LAUFEN Foruma. Zid i recepcija izrađeni od nabijene zemlje i obgrljeni impozantnim mjedenim zidom pružaju osjetilni doživljaj pri ulasku. Ovi materijali, sa svojim taktilnim kvalitetama, simboliziraju usmjerenost projekta na međuigru sirovina, tehničko znanje i estetiku proizvoda.

Kontrast između arhaične originalnosti i inovativne sofisticiranosti temelj su koncepta za novu prezentaciju brenda koju je Snøhetta razvila zajedno s LAUFEN timom. Ovaj zajednički multidisciplinarni projekt nije se bavio samo arhitekturom, već i novim načinom komuniciranja i razumijevanja brenda.
„Bilo nam je važno da jezgra brenda LAUFEN bude u fokusu novodizajniranog LAUFEN Foruma. Bit LAUFEN brenda predstavlja napetost između materijalnosti, dizajna i tehničke savršenosti”,
istaknuo je Patrick Lüth, direktor Snøhetta studija u Innsbrucku.

Materija, tumačena kroz materijalno ali i misaono značenje, središnja je točka iskustva brenda LAUFEN, elegantno utjelovljena u različitim prostorima LAUFEN Foruma. Posjetitelji su dobrodošli u ulaznom prostoru, gdje definirajući materijali gline i mjedi ističu nasljeđe brenda. Prolazeći dublje u prostor materije, mjesto rezervirano za organizaciju događaja, susreću se s profinjenim izrazom materije kao fizičke supstance i kao tematskog fokusa.
Svijetli terazzo pod, usklađen bojom s izloženim betonom zakrivljene dvokatnice, pruža neutralnu pozadinu za niše izloženih proizvoda koje su definirane prirodnim glinenim žbukama i bojama. U tim nišama posjetitelji mogu iskusiti taktilne kvalitete LAUFEN kupaonskih proizvoda, od umivaonika i WC školjki do odgovarajućeg namještaja, slavina, kada, tuš kada i dodataka. Svaka kupaonska kolekcija predstavljena je prepoznatljivim bojama.

Izlog proizvoda na katu Foruma malo je razigraniji: bogatstvo LAUFEN proizvoda može se pronaći na industrijskim policama gdje posjetitelji mogu slagati i kombinirati proizvode iz različitih kolekcija na pomičnim policama, omogućujući interaktivno istraživanje i testiranje kombinacija proizvoda. Ova praktična izložba pruža nove prilike za razumijevanje i iskustvo kupaonskog životnog prostora. Svijetli teraco i izloženi beton stvaraju industrijski ali ugodan ambijent za radne sastanke.

Digitalni prostor nadopunjuje svijet analognih proizvoda, omogućujući posjetiteljima da dublje istražuju i urone u svemir LAUFEN brenda.
Ovo novo iskustvo proteže se i izvan Foruma, oblikujući LAUFEN Space u Beču i izložbene štandove, kao i na Salone del Mobile 2024., te buduće projekte Brenda.
“Kako bi se istinski povezao s kulturnim životom i ostao relevantan, brend mora ići dalje od tradicionalne komunikacije. LAUFEN-ova stručnost u keramici i kupaonskim rješenjima neprestano se razvija kroz suradnju s arhitektima i dizajnerima.”,
ističe Roger Furrer, brand direktor LAUFENa.


Roca Croatia d.o.o.
Industrijska 1 10290 Zaprešić
T. +385 1 335 0842
info@hr.roca.com
www.hr.roca.com
www.hr.laufen.com
- 
																	Budućnost4 tjedna prijeTržište nekretnina u Hrvatskoj: Između stabilnosti i promjena 
- 
																	Novosti4 tjedna prijeJavna tribina u Uraniji: Standard usluga arhitekata kao ključ profesionalizacije struke 
- 
																	Energetska efikasnost4 tjedna prijeKako zelene tehnologije i timski rad stvaraju održive zgrade 
- 
																	Arhitektura3 tjedna prijeprojekt: PROARH – The Subterram: Povlačenje arhitekture u krajolik 
- 
																	Arhitektura3 tjedna prijeprojekt: Karlovačka Aquatika – Simbioza prirode, arhitekture, dizajna i slatkovodnog svijeta 
- 
																	Novosti2 tjedna prijeRaspisan natječaj za idejno rješenje Javnog parka Šestine 
- 
																	Energetska efikasnost3 tjedna prijeGreenwashing u organizaciji događanja: zašto hrvatski MICE sektor treba više kontrole? 
- 
																	Novosti2 tjedna prijeKreativna Ura u Uraniji: Arhitektura i dizajn 

 
																	
																															 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
										 
																			 
										 
																			 
										 
																			 
										 
																			 
										 
																			 
										 
																			 
										 
																			 
										